Algemene voorwaarden
Overeenkomst over het leveren van Ad-Hoc Ondersteuningsdiensten Lees de voorwaarden en bepalingen van deze overeenkomst over het leveren van Ad-Hoc Ondersteuningsdiensten (“Overeenkomst”) voordat u gebruik maakt van de Diensten.
Dit is een wettelijk bindende overeenkomst aangegaan door en tussen KompiTech GmbH, een bedrijf opgericht in Zwitserland, ID nummer CHE-272.063.992, met haar statutaire zetel op Thurgauerstrasse 40, Zürich, Postcode 8050, Zwitserland (“KompiTech”) en de entiteit die akkoord gaat met deze voorwaarden (“Klant”).
Deze overeenkomst wordt van kracht op de dag dat aan beide volgende voorwaarden is voldaan:
(i) de Klant stemt hier elektronisch mee in en
(ii) de intentie van de Klant om deze Overeenkomst te sluiten is bevestigd door KompiTech zoals aangegeven in artikel 1.2 van deze Overeenkomst (“Ingangsdatum”).
Indien u namens Klant accepteert, verklaart en garandeert u dat:
(i) u volledig wettelijk bevoegd bent om uw werkgever, of de van toepassing zijnde entiteit, te binden aan de bepalingen en voorwaarden van deze Overeenkomst;
(ii) u deze Overeenkomst hebt gelezen en begrepen; en
(iii) u namens de partij die u vertegenwoordigt instemt met deze Overeenkomst.
Als u niet akkoord gaat met de bepalingen en voorwaarden hiervan of als u niet over de wettelijke bevoegdheid beschikt om de Klant te binden, klik dan niet op de knop “Ik accepteer” hieronder.
Deze Overeenkomst regelt de toegang en het gebruik van de Services door de Klant en is van kracht vanaf de Ingangsdatum.
- Diensten
- Een abonnement op een van de Platform Services pakketten – ‘Basic’, ‘Business’ of ‘Corporate’ zoals aangeboden door KompiTech (“Pakket”) geeft de Klant toegang tot en een niet-exclusief, in de tijd beperkt recht op het gebruik van KompiTech’s ticketing tool (platform) genaamd BLiTS (“Platform”), dat de Klant in staat stelt om individuele verzoeken in te dienen voor de levering van IT Services volgens zijn behoeften.
- Zodra de Klant een keuze heeft gemaakt voor het Pakket en het Abonnementsplan dat het beste past bij zijn behoeften, valideert KompiTech de aanvraag van de Klant en na goedkeuring ontvangt de Klant een bevestiging met een samenvatting van alle details.
- Vanaf de Ingangsdatum zal KompiTech:
(i) de toegang van de Klant tot het Platform en de juiste functionaliteit van het Platform verzekeren (“Platform Diensten”) en
(ii) IT Diensten aan de Klant verlenen die de Klant wenst zoals omschreven in zijn verzoeken om levering van IT Diensten die zijn ingediend bij het Platform (“IT Diensten”) (Platform Diensten en IT Diensten gezamenlijk de “Diensten”). - Bij het aanvragen van de levering van IT Diensten, zal de Klant de beschrijving, urgentie en andere details zoals zijn locatie (of in voorkomend geval de locatie van de Klant waar IT Diensten geleverd moeten worden) die nodig zijn voor de levering van IT Diensten vermelden in elk van zijn aanvragen voor levering van IT Diensten die bij het Platform worden ingediend (“Ticket”).
- Elk door de Klant ingediend Ticket moet door KompiTech worden bevestigd.
Zodra het Ticket is ingediend en door KompiTech is bevestigd, wordt het bindend en kan het niet meer worden herroepen.
Eventuele wijzigingen in een Ticket zijn toegestaan op basis van wederzijdse overeenstemming met de Servicedesk van KompiTech.
Indien de in de vorige zin genoemde Ticketwijzigingen een directe of indirecte negatieve invloed hebben op de Servicelevels, aanvaardt de Klant dat KompiTech in een dergelijk geval niet kan garanderen dat aan de betreffende niveaus wordt voldaan en dat dit niet als een inbreuk op deze overeenkomst wordt beschouwd. - KompiTech garandeert de volgende IT Services Service Levels (“Service Levels”).
KompiTech kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor het niet behalen van de Service Levels indien het niet behalen hiervan wordt veroorzaakt door handelingen van de Klant en/of het niet nakomen van de verplichtingen van de Klant hieronder. - De Klant aanvaardt hierbij dat KompiTech naar eigen goeddunken geheel of gedeeltelijk gebruik kan maken van onderaannemers bij het uitvoeren van de Diensten, op voorwaarde dat de uitbestedende partij volledig aansprakelijk blijft voor alle uitbestede verplichtingen en de volledige aansprakelijkheid tussen de Partijen aanvaardt voor de handelingen en/of nalatigheden van haar onderaannemers alsof het haar eigen handelingen en/of nalatigheden betrof.
- Vergoedingen en betaling
- Er geldt een vaste vergoeding voor de Platformdiensten (“Vergoeding Platformdiensten”), die maandelijks of jaarlijks eenmalig in rekening wordt gebracht (“Abonnementsplan”).
Het exacte bedrag van de Vergoeding voor Platformdiensten en het in rekening brengen van deze vergoeding is afhankelijk van de keuze van het Pakket en het Abonnementsplan door de Klant. - Naast de Vergoeding voor Platformdiensten is de Klant ook verplicht om vergoedingen te betalen voor aangevraagde IT Diensten (“IT Diensten Vergoeding”) die maandelijks betaald moeten worden.
Het exacte bedrag hangt af van de keuze van de Klant, aangezien het Platform een bepaalde prijsklasse biedt die voornamelijk afhankelijk is van de urgentie van het Ticket.
De IT Services Vergoeding is inclusief alle vereiste reis- en onkosten. - KompiTech factureert Klant jaarlijks of maandelijks voor de Platform Diensten en maandelijks voor de IT Diensten die correct zijn uitgevoerd in overeenstemming met de Tickets die in de betreffende maand zijn ingediend en opgelost.
De gegevens met betrekking tot de activiteit van de Klant binnen het Platform dienen als basis voor de facturatie. - De Klant zal alle onbetwiste facturen binnen 30 dagen na ontvangst ervan betalen.
- De munteenheid van facturen is de euro.
- De betalingen dienen uitsluitend te worden overgemaakt op de bankrekening die op de factuur staat vermeld.
- Alle vergoedingen uit hoofde van deze overeenkomst zijn exclusief de toepasselijke belastingen (inclusief BTW en andere omzetbelastingen) die nu of later worden geheven of opgelegd.
KompiTech’s facturen zullen alle van toepassing zijnde belastingen afzonderlijk vermelden.
De Klant is niet aansprakelijk voor belastingen die niet op de toepasselijke factuur zijn vermeld en KompiTech zal de Klant volledig verdedigen tegen en vrijwaren van alle aansprakelijkheid die uit een dergelijke omissie voortvloeit. - Eventuele geschillen over facturen moeten vóór de vervaldatum van de factuur worden ingediend.
Als de Klant de factuur betwist, heeft hij het recht om betaling van het betwiste bedrag in te houden totdat het geschil is opgelost.
De partijen werken te goeder trouw aan een oplossing binnen 14 dagen na kennisgeving van het geschil. - Indien de Klant zijn betalingsverplichting met betrekking tot een onbetwiste of ten onrechte betwiste factuur niet nakomt binnen de hierboven uiteengezette betalingstermijn en deze zelfs niet binnen de door KompiTech gestelde extra termijn betaalt, aanvaardt de Klant dat KompiTech kan handelen overeenkomstig het bepaalde in artikel 4.2 (i).
- Op achterstallige betalingen kan een rente van 0,5% per maand worden geheven vanaf de vervaldatum tot aan de volledige betaling.
De Klant is verantwoordelijk voor alle redelijke kosten (inclusief advocaatkosten) die KompiTech maakt om dergelijke achterstallige bedragen te innen, behalve wanneer deze achterstallige bedragen het gevolg zijn van onjuiste facturering door KompiTech.
- Verplichtingen van de partijen
- KompiTech zal, in overeenstemming met deze Overeenkomst:
- de werking van het Platform beveiligen en de Klant tijdig en volledig voorzien van IT Diensten volgens de Tickets van de Klant.
De Diensten zullen nauwkeurig en efficiënt worden verleend in overeenstemming met de huidige en hoogste professionele en industriële normen; - de Diensten uitvoeren met personeel dat voldoende is opgeleid en gekwalificeerd voor het specifieke doel;
- is verantwoordelijk voor de naleving van alle toepasselijke wetten, statuten, regelgeving en gedragscodes met betrekking tot de levering van de Diensten en al haar verplichtingen hieronder;
- werken en samenwerken met het personeel van de Klant en met ander personeel dat door de Klant aan hem is bekendgemaakt;
- op eigen kosten een uitgebreide verzekering afsluiten en onderhouden, waaronder een beroepsaansprakelijkheidsverzekering en een algemene aansprakelijkheidsverzekering om haar aansprakelijkheden en potentiële aansprakelijkheden te dekken;
- zorgt er te allen tijde voor dat zijn werknemers, agenten en onderaannemers voldoen aan alle toepasselijke wetgeving en marktnormen met betrekking tot het milieu, maatschappelijk verantwoord ondernemen, gedrag, veiligheid en gezondheid wanneer zij zich op de locaties van de Klant bevinden.
- de werking van het Platform beveiligen en de Klant tijdig en volledig voorzien van IT Diensten volgens de Tickets van de Klant.
- De Klant zal, in overeenstemming met deze Overeenkomst:
- KompiTech onmiddellijk te voorzien van alle redelijke medewerking, informatie en input die KompiTech nodig heeft om haar verplichtingen onder deze Overeenkomst na te komen;
- de Platform Services Fee en IT Services Fee betalen, op voorwaarde dat KompiTech de relevante Diensten waarop de vergoedingen betrekking hebben in overeenstemming met deze Overeenkomst heeft uitgevoerd en/of geleverd;
- KompiTech, indien van toepassing, alle noodzakelijke toegang te verlenen tot de sites die KompiTech nodig heeft voor het verlenen van Diensten;
- KompiTech redelijkerwijs regelmatig en onmiddellijk op de hoogte te houden van alle materiële feiten die van invloed kunnen zijn op de verlening van de Diensten.
- Beëindiging
- Elke Partij kan deze Overeenkomst beëindigen door middel van een schriftelijke opzegging die in werking treedt aan het einde van de abonnementsperiode voor het Pakket van de Klant – d.w.z. voor het jaarlijkse Abonnementsplan is de opzegging van kracht aan het einde van het jaar waarin de opzegging plaatsvindt en voor het maandelijkse Abonnementsplan aan het einde van de maand waarin de opzegging plaatsvindt.
- KompiTech kan de uitvoering van Diensten opschorten of deze Overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen indien:
(i) Klant wezenlijk tekortschiet in de nakoming van de Overeenkomst en deze tekortkoming niet herstelt binnen de door KompiTech gestelde hersteltermijn;
(ii) Klant haar bedrijfsactiviteiten staakt of onderworpen wordt aan een insolventieprocedure en de procedure niet binnen 60 dagen wordt afgewezen;
(iii) verklaart niet in staat te zijn haar schulden te voldoen wanneer deze opeisbaar worden of vraagt liquidatie of ontbinding aan. - Bij beëindiging van deze Overeenkomst om welke reden dan ook:
(i) zullen de partijen zich te goeder trouw en redelijkerwijs inspannen om zo snel mogelijk een soepele beëindiging te implementeren die de nadelige gevolgen voor de Klant minimaliseert;
(ii) zal KompiTech alle lopende Diensten aan de Klant leveren;
(iii) Klant zal alle aan KompiTech verschuldigde bedragen betalen voor Diensten die conform deze Overeenkomst zijn verleend en
(iv) elke partij zal de vertrouwelijke informatie onmiddellijk aan de onthuller retourneren.
Bij beëindiging van deze Overeenkomst zullen de bepalingen van deze Overeenkomst die naar hun aard bedoeld zijn om te blijven voortbestaan (zoals vertrouwelijkheid, intellectuele eigendomsrechten, vrijwaring, aansprakelijkheid, toepasselijk recht en geschillenbeslechting) blijven voortbestaan.
- Intellectuele eigendomsrechten
- Tenzij hierin uitdrukkelijk anders is bepaald, verleent deze Overeenkomst geen van beide partijen enig recht, impliciet of anderszins, op de inhoud of enig intellectueel eigendom van de ander.
Tussen de partijen bezit de Klant alle intellectuele eigendomsrechten op de gegevens van de Klant en bezit KompiTech alle intellectuele eigendomsrechten op de Diensten.
Echter, als er sprake is van openbaarmaking van materialen die intellectuele eigendomsrechten bevatten, dan staat de versturende partij de ontvangende partij toe haar intellectuele eigendomsrechten te gebruiken door aan de ontvangende partij een niet-overdraagbare, niet-exclusieve en royalty-vrije licentie te verlenen voor het gebruik van dergelijke intellectuele eigendomsrechten, uitsluitend voor zover noodzakelijk voor doeleinden die verband houden met de Diensten.
- Vertrouwelijkheid
- Elke Partij zal:
(i) de Vertrouwelijke Informatie van de andere Partij beschermen met dezelfde zorg die zij gebruikt om haar eigen Vertrouwelijke Informatie te beschermen; en
(ii) de Vertrouwelijke Informatie niet bekendmaken, behalve aan gelieerde ondernemingen, werknemers, agenten en aannemers die hiervan op de hoogte moeten zijn en die schriftelijk zijn overeengekomen deze vertrouwelijk te houden.
Elke Partij (en eventuele gelieerde ondernemingen, werknemers, agenten en aannemers aan wie zij Vertrouwelijke Informatie heeft bekendgemaakt) mag Vertrouwelijke Informatie uitsluitend gebruiken om rechten uit te oefenen en aan haar verplichtingen op grond hiervan te voldoen, waarbij zij redelijke zorg besteedt aan de bescherming ervan.
Elke partij is verantwoordelijk voor handelingen van haar gelieerde ondernemingen, werknemers, agenten en aannemers die in strijd zijn met deze bepaling. - Vertrouwelijke Informatie omvat geen informatie die:
(i) de ontvanger van de Vertrouwelijke Informatie al wist;
(ii) buiten de schuld van de ontvanger openbaar wordt;
(iii) onafhankelijk is ontwikkeld door de ontvanger; of
(iv) rechtmatig door een andere partij aan de ontvanger is gegeven. - Elke Partij erkent dat geldelijke middelen ontoereikend zijn om de Vertrouwelijke Informatie te beschermen en dat een voorlopige voorziening passend is om dergelijke rechten te beschermen.
Elke Partij erkent dat de bekendmakende Partij onherstelbare schade zal lijden in de mate dat een van de voorwaarden van deze Overeenkomst wordt geschonden en stemt ermee in dat dergelijke voorwaarden afdwingbaar zullen zijn door:
(i) het uitvaardigen van een gerechtelijk bevel dat het geoorloofd kopiëren, dupliceren, gebruiken, verspreiden of openbaar maken van Vertrouwelijke Informatie verbiedt, of
(ii) andere rechtsmiddelen, waarbij rechtsmiddelen cumulatief zijn met en niet exclusief zijn voor andere rechtsmiddelen. - Elke Partij mag de Vertrouwelijke Informatie van de andere Partij bekendmaken wanneer dit wettelijk vereist is, maar alleen nadat zij, indien wettelijk toegestaan:
(i) commercieel redelijke inspanningen doet om de andere Partij hiervan op de hoogte te stellen; en
(ii) de andere Partij de kans geeft om de openbaarmaking aan te vechten. - De in dit Artikel 6 uiteengezette verplichtingen blijven ook na beëindiging van deze Overeenkomst 2 jaar van kracht vanaf de datum van de laatste openbaarmaking van Vertrouwelijke Informatie in het kader van deze Overeenkomst.
- Aan het einde van de relatie tussen de Partijen wordt alle Vertrouwelijke Informatie, met inbegrip van alle rapporten, gegevens, documenten, bestanden of andere informatie die daaruit voortvloeit, geretourneerd aan de bekendmakende Partij of vernietigd, en in geval van vernietiging verstrekt de ontvangende Partij een schriftelijke verklaring van vernietiging.
- Gegevensbescherming
- Indien de partijen persoonsgegevens verwerken die op basis van deze overeenkomst zijn verkregen, zijn zij verplicht te voldoen aan de bepalingen van Verordening (EU) 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming) en alle andere toepasselijke nationale wetgeving.
- KompiTech informeert hierbij de Klant dat zij alle persoonsgegevens die zij van de Klant of namens de Klant heeft verkregen, zal verwerken als een verwerker van persoonsgegevens, in welk geval Bijlage 1 van toepassing is.
- Aansprakelijkheid
- In geen geval zal een Partij aansprakelijk zijn jegens de andere voor enige speciale, incidentele, indirecte of gevolgschade (inclusief verlies van gegevens, winst of inkomsten, kapitaalkosten of downtime kosten), of enige exemplaire of punitieve schade voortvloeiend uit enige uitvoering van deze Overeenkomst, ongeacht of dergelijke schade is gebaseerd op onrechtmatige daad, garantie, contract of enige andere wettelijke theorie, zelfs indien geadviseerd over de mogelijkheid van dergelijke schade.
Niettegenstaande enige andere bepaling van deze Overeenkomst, zal elke beweerde beperking op de aansprakelijkheid van de Partij, hetzij wat betreft het type of het bedrag van de schadevergoeding, niet van toepassing zijn op enige vordering die voortvloeit uit de schending door de Partij van haar verplichtingen, of de verdediging en vrijwaringsverplichtingen van de Partij.
- Geschillen oplossen
- Geschillen of vorderingen die voortvloeien uit of verband houden met deze Overeenkomst, of de schending, beëindiging of ongeldigheid daarvan, worden als volgt beslecht:
- Elke Partij kan een geschil ter beslechting voorleggen door de andere Partij schriftelijk van het geschil in kennis te stellen.
De kennisgeving bevat een korte uiteenzetting van de aard van het geschil, het gevraagde redres en andere relevante informatie; - in het geval van een geschil zullen de partijen alles in het werk stellen om te goeder trouw overleg te plegen en te onderhandelen (via hun naar behoren aangestelde vertegenwoordigers die bevoegd zijn om hetzelfde te regelen) en zullen zij trachten tot een minnelijke, rechtvaardige en billijke schikking te komen die voor de genoemde partijen bevredigend is;
- Als het geschil niet wordt opgelost door overleg en onderhandelingen overeenkomstig de hierboven vermelde procedure, wordt het verwezen naar de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Zwitserland.
- Diverse
- Boekhouding en administratie.
KompiTech zal een volledige en nauwkeurige boekhouding bijhouden om alle kosten onder deze Overeenkomst te ondersteunen en te documenteren.
Deze administratie zal gedurende een periode van tenminste 10 jaar na voltooiing van de Diensten worden bewaard.
De Klant (of een door de Klant aangewezen en geautoriseerde boekhoudkundige organisatie) heeft het recht om toegang tot deze administratie te vragen voor auditdoeleinden, zolang deze administratie moet worden bijgehouden.
Elke partij draagt haar eigen kosten van een audit zoals bedoeld in de voorgaande zin.
KompiTech heeft in ieder geval het recht om auditbevindingen te betwisten en is niet aansprakelijk voor auditkosten, anders dan haar eigen kosten, totdat het geschil is opgelost. - Niet-werving en niet-concurrentiebeding.
Geen van beide Partijen zal actief trachten direct of indirect personeel van de andere Partij of hun onderaannemers in dienst te nemen dat gedurende 12 maanden na beëindiging van de Overeenkomst in verband met de Diensten is aangesteld.
Deze Clausule beperkt geen van beide Partijen in het werven via de normale procedure van adverteren, sollicitatiegesprekken en aanvaarding.
Indien een Partij personeel in dienst neemt in strijd met deze Clausule, betaalt die Partij aan de andere Partij bij wijze van vaste schadevergoeding voor een dergelijke schending 30.000 EUR per persoon die in strijd met deze Clausule in dienst is genomen. - Overmacht.
Geen van beide partijen is aansprakelijk jegens de andere partij voor enige vertraging of niet-nakoming van haar verplichtingen uit hoofde hiervan die voortvloeien uit enige oorzaak buiten haar redelijke controle, met inbegrip van, maar niet beperkt tot: een daad van God, oorlog of burgeroorlog (verklaard of niet), vijandige of oorlogszuchtige actie in vredestijd en gewapende conflicten; daden van terrorisme; brand, overstroming, explosie of buitengewone natuurramp; sabotage; pandemieën; nucleaire, chemische of biologische besmetting tenzij de bron of oorzaak van de besmetting het gevolg is van de acties van een van beide Partijen; of daden van overheidsinstanties (“Geval van Overmacht”).
De Partij die beweert verhinderd of vertraagd te zijn in de nakoming van een van haar verplichtingen wegens Geval van Overmacht, stelt de andere Partij zo snel als redelijkerwijs mogelijk is schriftelijk in kennis van deze vertraging of verhindering, met vermelding van de begindatum en de omvang van deze vertraging of verhindering, de oorzaak ervan en de geschatte duur.
De Partij die beweert verhinderd of vertraagd te zijn in de uitvoering van een van haar verplichtingen vanwege Overmacht, zal alle redelijke stappen ondernemen om de Overmachtsituatie te beëindigen of om een oplossing te vinden waardoor de Overeenkomst kan worden uitgevoerd ondanks het voortduren van de Overmachtsituatie.
- Anti – Omkoping & Corruptie.
In verband met of bij de uitvoering van de verplichtingen onder deze Overeenkomst zal KompiTech, noch KompiTech’s personeel, direct of indirect enige betaling doen of trachten te doen, aanbieden voor betaling, of aanbieden of beloven om enige betaling te doen of nemen of trachten te nemen of overeenkomen om te nemen in valuta, eigendom of iets anders van waarde inclusief enige commissie, betalingen, aandeel in de winst of commissie, leningen of diensten aan een overheidsfunctionaris, derde persoon, klant of potentiële klant, firma, entiteit, individu, organisatie van de Klant of derden bij het zoeken naar of het verlenen van een gunst in de loop van het zakendoen, in strijd met een wet of voorschrift in enig land ter wereld dat tot doel heeft corruptie van welke aard dan ook te voorkomen. - Scheidbaarheid.
Elke bepaling van deze Overeenkomst die door een bevoegde autoriteit of rechtbank ongeldig of niet-afdwingbaar wordt verklaard, zal in de mate van die ongeldigheid of niet-afdwingbaarheid scheidbaar worden geacht en zal geen invloed hebben op de andere bepalingen van deze Overeenkomst.
In plaats van de ongeldige bepaling of om de onbedoelde leemte op te vullen, geldt een tussen de Partijen overeengekomen rechtsgeldige en afdwingbare bepaling die zo nauw mogelijk aansluit bij de bedoelingen van de Partijen overeenkomstig het doel van deze Overeenkomst. - Verklaring van afstand.
Geen enkele nalatigheid, vertraging, versoepeling of toegeeflijkheid van de kant van een Partij bij de uitoefening of gedeeltelijke uitoefening van een recht hieronder zal gelden als een verklaring van afstand van dergelijke rechten. - Elke kennisgeving die op grond van deze Overeenkomst moet worden gedaan, dient schriftelijk te geschieden en wordt geacht van kracht te zijn wanneer deze via het Platform, per aangetekende of gecertificeerde post of persoonlijk wordt afgeleverd.
- Toepasselijk recht.
Deze Overeenkomst zal worden geïnterpreteerd in overeenstemming met, en worden beheerst door, de wetten van Zwitserland, zonder rekening te houden met de conflictenrechtelijke bepalingen van dergelijke wetten.
De bevoegde rechtbank is Zürich, Zwitserland.
- Definities
”
Overeenkomst“: deze Overeenkomst betreffende het verlenen van Ad-hoc Ondersteuningsdiensten; ”
Vertrouwelijke Informatie” betekent met betrekking tot een Partij, alle informatie die direct of indirect betrekking heeft op die Partij (of haar gelieerde ondernemingen) of haar (of haar gelieerde ondernemingen) activiteiten, producten, markten, klanten, (financiële of andere) toestand, activiteiten, activa, passiva, bedrijfsresultaten, kasstromen of vooruitzichten, die door of namens die Partij aan de andere Partij of haar vertegenwoordigers is geleverd, bekendgemaakt of verstrekt voor, op of na de datum hiervan, ongeacht de wijze waarop deze is geleverd, bekendgemaakt of verstrekt; ”
Ingangsdatum” betekent de datum waarop aan beide onderstaande voorwaarden is voldaan:
(i) de Klant stemt hier elektronisch mee in en
(ii) de intentie van de Klant om deze Overeenkomst aan te gaan is bevestigd door KompiTech zoals aangegeven in artikel 1.2 van deze Overeenkomst; ” Overmacht” betekent gebeurtenissen die van invloed zijn op de werking van KompiTech.
Geval van Overmacht” betekent gebeurtenissen en situaties zoals beschreven in artikel 10.3 van deze Overeenkomst; ”
IT Diensten” betekent een deel van de Diensten die KompiTech op grond van deze Overeenkomst verleent – d.w.z. alle activiteiten die verband houden met de waarborging van IT Diensten die de Klant wenst zoals gedefinieerd in zijn aanvragen voor de verlening van IT Diensten die bij het Platform zijn ingediend; ”
IT Diensten Vergoeding” betekent een vergoeding die betaald moet worden voor IT Diensten zoals beschreven in artikel 2.2 van deze voorwaarden; ”
Pakket” betekent een van de Platform Services pakketten ‘Basic’, ‘Business’ of ‘Corporate’ zoals aangeboden door KompiTech of een andere URL die door KompiTech kan worden aangeboden; ”
Platform” betekent KompiTech’s ticketing tool genaamd BLiTS (platform), via welke de Diensten worden geleverd; ”
Platform Diensten” betekent een deel van de Diensten die KompiTech op grond van deze Overeenkomst verleent – d.w.z. alle activiteiten die betrekking hebben op het waarborgen van de toegang van de Klant tot het Platform en de juiste werking van het Platform; ”
Platform Services Vergoeding” betekent een verschuldigde vergoeding voor de hieronder geleverde Platform Diensten zoals beschreven in artikel 2.1 van deze voorwaarden; ”
Serviceniveaus” betekent de Serviceniveaus van de IT Diensten zoals omschreven in artikel 1.6 van deze voorwaarden; ”
Servicedesk” betekent KompiTech’s Servicedesk voor alle Services gerelateerde zaken en kwesties die beschikbaar is. ”
Diensten” betekent Platform Diensten en IT Diensten die hieronder worden geleverd; ”
Abonnementsplan” betekent maandelijkse of jaarlijkse betaling voor de Platformdiensten, afhankelijk van de keuze van de Klant; ”
Ticket” betekent het verzoek van de Klant voor het verlenen van IT Diensten ingediend bij het Platform, waarin de Klant details specificeert die relevant zijn voor het verlenen van IT Diensten, zoals de beschrijving, de urgentie, de locatie (of in voorkomende gevallen de locatie van de Klant waar IT Diensten verleend moeten worden);