Voor de eerste maand
IT-ondersteuning voor eindgebruikers
Ons IT-ondersteuningsservice overzicht voor eindgebruikers
Wij geloven dat gezonde, functionele apparaten voor werknemers een sleutelrol spelen in de productiviteit van elke organisatie en deel uitmaken van de ruggengraat van een groeiend bedrijf.
Als u op zoek bent naar een betrouwbare IT-partner die u niet alleen helpt de bedrijfscontinuïteit te waarborgen, maar er ook voor zorgt dat de apparaten van uw medewerkers blijven werken, waar ze zich ook bevinden, dan zijn wij er voor u.
Bij KompiTech leveren we wereldwijde, responsieve IT-ondersteuningsservices die passen bij de IT-behoeften en budgetten van bedrijven.
Met meer dan tien jaar ervaring in het leveren van IT-ondersteuningsdiensten voor eindgebruikers en Field Service Engineers aan bedrijven over de hele wereld, is KompiTech een betrouwbare IT-outsourcingleverancier voor vooruitstrevende bedrijven die op zoek zijn naar operationele uitmuntendheid zonder concessies te doen aan de kwaliteit.
Onze aanpak
Apparaten van eindgebruikers zijn van cruciaal belang voor de productiviteit van werknemers. KompiTech’s IT-ondersteuningsservice voor eindgebruikers stelt organisaties in staat de juiste ondersteuningsstrategie te ontsluiten, vooral die met een BYOD IT-beleid, dat het combineren van bedrijfs- en persoonlijke apparaten omvat om toegang te krijgen tot het bedrijfsnetwerk.
KompiTech biedt 24 uur per dag IT-ondersteuningsexpertise die de vereiste veiligheid waarborgt van zowel een bedrijfsomgeving als een gecombineerde persoonlijke eindgebruikersomgeving.

Service Included
24/7 Servicedesk
- Overzicht
- 24/7 Servicedesk-team
- Belangrijkste kenmerken
- Belangrijkste voordelen
PC-ondersteuning
- Overzicht
- Ondersteunde apparaten
- Diensten en voordelen
- Waarom KompiTech pc-ondersteuningsdiensten?
Retail POS-ondersteuning
- Overzicht
- Hardwarereparatie en -onderhoud
- Technici ter plaatse
- Diensten en belangrijkste voordelen
Ondersteuning voor mobiele apparaten
- Overzicht
- Ondersteund besturingssysteem
- Ondersteunde apparaten
Ondersteuning voor conferentieoplossingen
- Overzicht
- Ondersteunde oplossingen
- Diensten en voordelen
Belangrijkste voordelen van IT-ondersteuningsservice voor eindgebruikers
aangeboden op het BLiTS ITSM-platform van KompiTech
+70%
Sneller opgeloste tickets dankzij het autonome serviceplatform van BLiTS in combinatie met onze proactieve lokale supportingenieurs.60%
Kostenbesparing door automatisering en IT-ondersteuningskosten die gepaard gaan met meerdere lagen van IT-providers of onderaannemers.100%
Efficiënte service, realtime communicatiestroom en volledige zichtbaarheid voor klanten.Een hele maand gratis om uit te proberen
KompiTech BLiTS IT-ondersteuningsservice voor eindgebruikers
- Volledige toegang tot onze 24/7 Service Desk
- Toegang tot ervaren en professionele KompiTech-technici
- Vraag IT-hulp overal ter wereld aan
- Directe toegang tot het platform met behulp van de online juridische overeenkomst van KompiTech, geen langdurig juridisch contractproces
- Betaal per factuur of creditcard
- Betaal per uur service
-
Tot 10 tickets inbegrepen in het Business-pakket
Hebt u meer maandelijkse tickets?