voor de eerste maand
24/7 Servicedesk
Overzicht van onze 24/7 Servicedesk
De Service Desk van KompiTech zorgt ervoor dat onze klanten tijdig hoogwaardige service worden geleverd. Het is uw enige aanspreekpunt voor het afhandelen van de communicatie rond het aanmaken en volgen van tickets, zoals incidenten of serviceverzoeken.
24/7 Servicedesk-team
Onze IT Service Desk is beschikbaar in meerdere talen en tijdzones.
Met een team van volledig gekwalificeerde en ervaren IT-professionals bieden wij 24/7 IT-hulp op afstand voor het efficiënt oplossen van tijdgevoelige incidenten en het beheren van serviceaanvragen.
Wij dekken uw IT-behoeften 24 uur per dag, buiten kantooruren, in het weekend en op feestdagen.
Kenmerken en voordelen van KompiTech Service Desk
Om de kosten en efficiëntie van de dienstverlening te garanderen, maakt onze 24/7 Service Desk gebruik van KompiTech BLiTS ITSM-tools voor:
- Beheer van serviceaanvragen
- Incidentbeheer
- Kennismanagement
- Probleembeheer
- Verandermanagement
- Facturering
- Rapport
Onze innovatieve ITSM-tool fungeert als één intuïtief punt voor IT-servicebeheer.
Het maakt automatisering mogelijk voor naadloos beheer van de dienstverlening, inclusief realtime monitoring van ticketresoluties, live updates en Smart Contracts-technologie voor maximale transparantie over servicevoorwaarden, overeenkomsten en processen.
Service Included
IT Personeel
- Toegewijd fulltime personeel
- Tijdelijke IT-staf
- Buitendienst Technici
- On-demand IT-personeel
- IT-personeel op afstand
Ondersteuning voor conferentieoplossingen
- Overzicht
- Ondersteunde oplossingen
- Diensten en voordelen
Digitale werkplek
- Computergebruik voor eindgebruikers
- 24/7 Servicedesk
- VIP-ondersteuning
- Ondersteuning voor thuiswerken
- Windows uitrollen/uitrollen
IT-ondersteuning voor eindgebruikers
- PC's
- Printers
- Telefoons
- Conferentieoplossingen
- Detailhandel POS
Ondersteuning voor mobiele apparaten
- Overzicht
- Ondersteund besturingssysteem
- Ondersteunde apparaten
PC-ondersteuning
- Overzicht
- Ondersteunde apparaten
- Diensten en voordelen
- Waarom KompiTech pc-ondersteuningsdiensten?
Retail POS-ondersteuning
- Overzicht
- Hardwarereparatie en -onderhoud
- Technici ter plaatse
- Diensten en belangrijkste voordelen
Inkoop van IT-hardware
- PC's
- Servers
- Handheld-apparaten
- Netwerkhardware
- Opslagapparaten
- Teleconferentiecomponenten
Belangrijkste voordelen van onze servicedesk
aangeboden op het KompiTech BLiTS ITSM-platform
+70%
Snellere ticketresolutie mogelijk via het autonome BLiTS-serviceplatform in combinatie met onze proactieve lokale ondersteuningsingenieurs.60%
Kostenreductie door automatisering en IT-ondersteuningskosten die verband houden met meerdere lagen van IT-leveranciers of onderaannemers.100%
Service-efficiëntie, realtime communicatiestroom en full-service zichtbaarheid voor klanten.Een hele maand gratis om uit te proberen
KompiTech BLiTS PC-ondersteuningsservice
- Toegang tot onze 24/7 Servicedesk
-
Ervaar een nieuwe innovatieve Service Desk-aanpak, mogelijk gemaakt door
KompiTech BLiTS ITSM Autonome servicetransformatie - Ondersteuning voor meerdere talen op meerdere geolocaties
- Opgeleide Service Desk-agenten die zijn afgestemd op uw processen
- Toegang tot ervaren en professionele KompiTech-technici
- Vraag overal ter wereld IT-hulp aan
-
Directe toegang tot het platform dankzij de online juridische overeenkomst van KompiTech,
geen langdurig juridisch contractproces - Betaal per factuur of creditcard
- Betaal per uur dienstverlening
-
Maximaal 10 tickets inbegrepen in het basispakket
. Heb je meer maandkaarten?