Ad-Hoc Service biedt u direct toegang tot het platform en het plaatsen van tickets. Ideaal voor een eenmalige aanvraag of project. U kunt eenvoudig een technicus aanvragen om ter plaatse te komen. De Managed Service biedt uitgebreid IT Service Management met een veel grotere reikwijdte, waardoor u uw IT Service Management geheel of gedeeltelijk kunt uitbesteden.
Managed IT Services.
Uitbesteed en toch autonoom.
Krijg toegang tot ervaren teams en een ITSM-platform van wereldklasse om u te helpen de tijd, kosten en problemen met betrekking tot IT-eindgebruikerscomputers te verminderen.

Onze beheerde diensten
IT Personeel
- Toegewijd fulltime personeel
- Tijdelijke IT-staf
- Buitendienst Technici
- On-demand IT-personeel
- IT-personeel op afstand
Digitale werkplek
- Computergebruik voor eindgebruikers
- 24/7 Servicedesk
- VIP-ondersteuning
- Ondersteuning voor thuiswerken
- Windows uitrollen/uitrollen
Belangrijkste voordelen van beheerde IT-services
Getransformeerde ITSM-outsourcing
Overzicht
De klant was op zoek naar een alomvattende oplossing om IT-services te centraliseren om regionale ondersteuning te bieden in meerdere landen, of zelfs wereldwijd. Deze aanpak vereiste een eerste consultatie om de omgeving van de klant volledig te begrijpen.
Uitdagingen
Het interne IT-team op het hoofdkantoor van het bedrijf coördineerde verschillende providers in elk land, wat resulteerde in onsamenhangende communicatie en hoge operationele kosten. Er was geen overzicht van de dienstverlening per land, geen uniforme IT-processen, geen uniforme kostencontroles en facturatieprocessen. Daarom besloot de klant zijn ITSM te centraliseren en de kosten in realtime te beheren.
Naadloze integratie
BLiTS biedt naadloze integratie met uw bestaande ITSM-tools of gebruik als een stand-alone ITSM-systeem.
Veelgestelde vragen
-
Wat is het verschil tussen Ad-Hoc en Beheerde diensten?
-
Hoe kan ik overstappen van Ad-Hoc pakket naar Beheerde diensten?
U kunt overstappen van de Ad-Hoc service, u aanmelden via bovenstaand formulier of contact met ons opnemen.
-
Hoe werkt de automatisering van de service-instellingen?
De bovenstaande KompiTech-serviceconfiguratietool legt de parameters van uw serviceverwachtingen en vereisten vast en configureert automatisch uw autonome virtuele IT-ondersteuningsomgeving. Op basis van de verstrekte informatie wordt een digitaal contract gegenereerd dat direct kan worden gedownload zodra u inlogt op het platform.
-
Hoe weet ik dat een toegewezen technicus gekwalificeerd is om mijn ticket in te vullen?
Wij huren alleen gekwalificeerde en ervaren professionals in om ervoor te zorgen dat we onze klanten oplossingen van hoge kwaliteit kunnen bieden. We hebben ook het KompiTech BLiTS-certificeringsprogramma ontwikkeld om het hoogste serviceniveau te garanderen.
-
Hoe integreer ik BLiTS met een ITSM-tool die mijn bedrijf gebruikt?
We hebben API’s om BLiTS naadloos te integreren met het grootste deel van het bestaande ITSM-systeem. Neem contact met ons op voor elke vraag met betrekking tot integratie.
-
Hoe beschermt KompiTech de gegevens van mijn bedrijf?
Gegevensbeveiliging is onze prioriteit. Het KompiTech BLiTS-platform omvat duizenden ingenieurs wereldwijd, maar elke klant heeft een speciaal gebruikerskanaal met exclusieve gegevenstoegang.
-
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Opzegging gaat in aan het einde van uw contractperiode. Het contract wordt automatisch verlengd aan het einde van elk contract als het niet 3 maanden vóór het einde van het contract wordt opgezegd. Deze wordt van kracht aan het einde van de door u gekozen factureringsperiode.