Wanneer je een ticket aanmaakt, sturen we een technicus naar de door jou opgegeven locatie.
De tijd die de technicus nodig heeft om het probleem op te lossen, wordt per uur gefactureerd.
Een IT-technicus aanvragen
Altijd en overal.

Waarom Ad-Hoc ondersteuning van KompiTech?
100%
Geautomatiseerd voor gebruiksgemak met BLiTS Platform automatiseringstool als kern, van loggen en oplossen van tickets, tot facturering en facturatie.24/7
Servicedeskteam om je 24/7/365 te beheren en te ondersteunen, bij het afhandelen van communicatie voor een snellere ticketresolutie.99%
Klanttevredenheid gegarandeerd door ons team van ervaren technici en servicemanagers.Ad-hoc IT-diensten van KompiTech
24/7 Servicedesk
- Overzicht
- 24/7 Servicedesk-team
- Belangrijkste kenmerken
- Belangrijkste voordelen
Retail POS-ondersteuning
- Overzicht
- Hardwarereparatie en -onderhoud
- Technici ter plaatse
- Diensten en belangrijkste voordelen
Ondersteuning voor conferentieoplossingen
- Overzicht
- Ondersteunde oplossingen
- Diensten en voordelen
Ondersteuning voor mobiele apparaten
- Overzicht
- Ondersteund besturingssysteem
- Ondersteunde apparaten
PC-ondersteuning
- Overzicht
- Ondersteunde apparaten
- Diensten en voordelen
- Waarom KompiTech pc-ondersteuningsdiensten?
IT-ondersteuning voor eindgebruikers
- PC's
- Printers
- Telefoons
- Conferentieoplossingen
- Detailhandel POS
Veldondersteuning voor datacenterinfrastructuur
- Servers
- Firewalls
- Routers
- Schakelaars
- Rack en bekabeling
Submit a Request
Already a customer? LOG INTitle
Date
Budget in $
Payment option
First name
Last name
Company
Phone*
Description
Address, Country City
E-mail*
Veelgestelde vragen
-
Wat is het doel van betalen per uur dienstverlening?
-
Wat is het verschil tussen Ad-Hoc en Managed Services?
Met de Ad-Hoc Service heb je direct toegang tot het platform en kun je tickets aanmaken.
Het is ideaal voor een eenmalig verzoek of project, zodat u gemakkelijk een technicus ter plaatse kunt vragen.
De Managed Services bieden een uitgebreid IT Service Management met een veel grotere reikwijdte, zodat u een deel of het geheel van uw IT Service Management kunt uitbesteden. -
Hoe overstappen van Ad-Hoc Support naar Managed Services?
Neem gewoon contact met ons op als je wilt overstappen van een Ad-Hoc Service naar een Managed Service.
-
Hoe weet ik dat een toegewezen technicus gekwalificeerd is om mijn ticket af te handelen?
We huren alleen gekwalificeerde en ervaren professionals in om ervoor te zorgen dat we onze klanten kwaliteitsoplossingen kunnen bieden.
We hebben ook het KompiTech BLiTS certificeringsprogramma ontwikkeld om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te garanderen. -
Wanneer kan ik het abonnement opzeggen?
Je kunt op elk moment opzeggen.
De opzegging gaat in aan het einde van de huidige abonnementsperiode.
Voor het jaarplan gaat de opzegging in aan het einde van het jaar waarvoor je hebt betaald.
Voor het maandplan is de opzegging van kracht aan het einde van de maand waarvoor je hebt betaald. -