×

Waarom Ad-Hoc ondersteuning van KompiTech?

100%

100%

Geautomatiseerd voor gebruiksgemak met BLiTS Platform automatiseringstool als kern, van loggen en oplossen van tickets, tot facturering en facturatie.
24/7

24/7

Servicedeskteam om je 24/7/365 te beheren en te ondersteunen, bij het afhandelen van communicatie voor een snellere ticketresolutie.
99%

99%

Klanttevredenheid gegarandeerd door ons team van ervaren technici en servicemanagers.

Ad-hoc IT-diensten van KompiTech

24/7 Servicedesk

24/7 Servicedesk

  • Overzicht
  • 24/7 Servicedesk-team
  • Belangrijkste kenmerken
  • Belangrijkste voordelen
Lees meer
Retail POS-ondersteuning

Retail POS-ondersteuning

  • Overzicht
  • Hardwarereparatie en -onderhoud
  • Technici ter plaatse
  • Diensten en belangrijkste voordelen
Lees meer
Ondersteuning voor conferentieoplossingen

Ondersteuning voor conferentieoplossingen

  • Overzicht
  • Ondersteunde oplossingen
  • Diensten en voordelen
Lees meer
Ondersteuning voor mobiele apparaten

Ondersteuning voor mobiele apparaten

  • Overzicht
  • Ondersteund besturingssysteem
  • Ondersteunde apparaten
Lees meer
Printerondersteuning

Printerondersteuning

  • Lokale printers
  • Multifunctionele apparaten
  • Netwerkprinters
Lees meer
PC-ondersteuning

PC-ondersteuning

  • Overzicht
  • Ondersteunde apparaten
  • Diensten en voordelen
  • Waarom KompiTech pc-ondersteuningsdiensten?
Lees meer
IT-ondersteuning voor eindgebruikers

IT-ondersteuning voor eindgebruikers

  • PC's
  • Printers
  • Telefoons
  • Conferentieoplossingen
  • Detailhandel POS
Lees meer
Mondiale veldingenieurs

Mondiale veldingenieurs

  • Wereldwijde veldingenieurs op locatie
  • IMAC-diensten
  • Projecten
Lees meer
Veldondersteuning voor datacenterinfrastructuur

Veldondersteuning voor datacenterinfrastructuur

  • Servers
  • Firewalls
  • Routers
  • Schakelaars
  • Rack en bekabeling
Lees meer
Field Support Request Pricing Form

Submit a Request

Already a customer? LOG IN

Title

Date

Budget in $

Payment option

First name

Last name

Company

Phone*

Description

Address, Country City

E-mail*

Veelgestelde vragen

  • Wat is het doel van betalen per uur dienstverlening?

    Wanneer je een ticket aanmaakt, sturen we een technicus naar de door jou opgegeven locatie.
    De tijd die de technicus nodig heeft om het probleem op te lossen, wordt per uur gefactureerd.

  • Wat is het verschil tussen Ad-Hoc en Managed Services?

    Met de Ad-Hoc Service heb je direct toegang tot het platform en kun je tickets aanmaken.
    Het is ideaal voor een eenmalig verzoek of project, zodat u gemakkelijk een technicus ter plaatse kunt vragen.
    De Managed Services bieden een uitgebreid IT Service Management met een veel grotere reikwijdte, zodat u een deel of het geheel van uw IT Service Management kunt uitbesteden.

  • Hoe overstappen van Ad-Hoc Support naar Managed Services?

    Neem gewoon contact met ons op als je wilt overstappen van een Ad-Hoc Service naar een Managed Service.

  • Hoe weet ik dat een toegewezen technicus gekwalificeerd is om mijn ticket af te handelen?

    We huren alleen gekwalificeerde en ervaren professionals in om ervoor te zorgen dat we onze klanten kwaliteitsoplossingen kunnen bieden.
    We hebben ook het KompiTech BLiTS certificeringsprogramma ontwikkeld om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te garanderen.

  • Wanneer kan ik het abonnement opzeggen?

    Je kunt op elk moment opzeggen.
    De opzegging gaat in aan het einde van de huidige abonnementsperiode.
    Voor het jaarplan gaat de opzegging in aan het einde van het jaar waarvoor je hebt betaald.
    Voor het maandplan is de opzegging van kracht aan het einde van de maand waarvoor je hebt betaald.

Bekijk hoe klanten KompiTech BLiTS gebruiken

Om eenvoudig een verzoek in te dienen voor een nieuw bedrijfsapparaat, een app of systeemtoegang.

VIDEO KIJKEN

Maak een aanvraag. Bekijk hoe u eenvoudig een aanvraag kunt aanmaken op het KompiTech BLiTS platform en ondersteuning kunt krijgen op elke locatie. Klik hier om in te loggen als u al klant bent.

Om automatisch een samenvatting van het uitgevoerde werk te bekijken.

VIDEO KIJKEN

Met KompiTech BLiTS hoeft u niet voortdurend achter de technische ondersteuning aan te zitten voor updates, omdat elke actie automatisch wordt bijgehouden terwijl u updates ontvangt. Real-time ticketupdates

Om automatisch een samenvatting van het uitgevoerde werk te bekijken.

VIDEO KIJKEN

Geen handmatig Word document of Excel sheet. KompiTech BLiTS registreert automatisch het werk dat door elke supportmedewerker is uitgevoerd en is eenvoudig beschikbaar voor controle door de klant. Rapport met uitgevoerde taken downloaden.