×

Overzicht van onze ondersteuning voor mobiele apparaten

KompiTech biedt technische ondersteuning voor alle Android- en iOS-apparaten om problemen snel op te lossen, waar en wanneer uw gebruikers ook onderweg zijn, met smartphones en tablets bij de hand.
Als apparaten geconfigureerd moeten worden, als er geen e-mails verzonden kunnen worden of als er technische problemen in de weg staan.

Android OS
iOS

Onze ondersteuningsservice dekt onder het merk mobiele apparaten.

Met de ondersteuning van KompiTech kunnen wij technische problemen van uw tablet of smartphone snel oplossen.

    • Appel
    • Samsung
    • Huwaei
    • Sony
    • Nokia
    • LG

Diensten inbegrepen.

  • 24×7 servicedesk
  • Aankoop van mobiele apparaten
  • Ondersteuning ter plaatse

Belangrijkste voordelen van de ondersteuningsservice voor mobiele apparaten

aangeboden op het KompiTech BLiTS ITSM-platform

+70%

+70%

Snellere ticketresolutie mogelijk via het autonome BLiTS-serviceplatform in combinatie met onze proactieve lokale ondersteuningsingenieurs.
60%

60%

Kostenreductie door automatisering en IT-ondersteuningskosten die verband houden met meerdere lagen van IT-leveranciers of onderaannemers.
100%

100%

Service-efficiëntie, realtime communicatiestroom en full-service zichtbaarheid voor klanten.

Een hele maand gratis om uit te proberen

Ondersteuning voor KompiTech BLiTS mobiele apparaten

  • Volledige toegang tot onze 24x7 Service Desk
  • Toegang tot ervaren en professionele KompiTech-technici
  • Vraag overal ter wereld IT-hulp aan
  • Directe toegang tot het platform dankzij de online juridische
    overeenkomst van KompiTech, geen langdurig juridisch contractproces
  • Betaal per factuur of creditcard
  • Betaal per uur dienstverlening
  • Maximaal 10 tickets inbegrepen in het Business-pakket.
    Heeft u meer maandkaarten?
Vanaf $0 per maand
$
0

Voor de eerste maand

Een ticket maken
Geen creditcard nodig