voor de eerste maand
Retail POS-ondersteuning
Overzicht van onze Retail POS-service
Het vinden van de juiste POS-ondersteuningsservicepartner is het vinden van een partner die het volledige levenscyclusbeheer van uw winkelsysteem kan bieden met een actief, persoonlijk ondersteuningsteam.
Een partner die u kan helpen bij het oplossen van uw problemen en die educatieve stappen kan ondernemen om u te helpen beter door de POS te navigeren in de toekomst, zodat beide partijen kunnen werken aan gemeenschappelijke doelen naarmate uw bedrijf groter wordt.
Reparatie en onderhoud van POS-hardware
Als uw POS-hardware gerepareerd moet worden, is onze Retail POS Support Service met technische expertise uw juiste partner omdat we partnerschappen hebben opgebouwd met:
- IBM
- NCR
- ELO
- BAR
- HP
- En andere toonaangevende fabrikant
Wereldwijde service voor veldtechnici op locatie
KompiTech biedt wereldwijde dekking van retail POS-ondersteuningsdiensten aan onze klanten. Onze technici kunnen op elk gewenst moment naar het adres van uw winkellocatie worden gestuurd. Onze ondersteuningsservice ter plaatse kan worden aangepast aan de lokale openingstijden van uw winkellocaties wereldwijd.
Wij bieden hoogwaardige POS-ondersteuning zodat retailers het maximale uit hun kassasysteem kunnen halen.
Onze ondersteuningstechnici beschikken over de kennis, vaardigheden, training en praktische ervaring die u nodig hebt om elk verkooppuntgerelateerd probleem op te lossen, of het nu gaat om een defecte kassabonprinter, een foutcode op uw terminal of een volledige systeemstoring.
Belangrijkste voordelen van onze Retail POS Support Service
aangeboden op KompiTech BLiTS ITSM Platform
+70%
Snellere ticketresolutie haalbaar via BLiTS autonoom serviceplatform gecombineerd met onze proactieve lokale support engineers.60%
Kostenreductie door automatisering en IT-ondersteuningskosten geassocieerd met meerdere lagen van IT-providers of onderaannemers.100%
Service-efficiëntie, realtime communicatiestroom en volledige service zichtbaarheid voor klanten.Een hele maand gratis om uit te proberen
KompiTech BLiTS Retails POS Support Service
- Volledige toegang tot onze 24/7 Service Desk
- Toegang tot ervaren en professionele KompiTech wereldwijde onsite field technicians
- Vraag IT-hulp overal ter wereld aan
-
Directe platformtoegang om tickets te maken met behulp van KompiTech online
Juridische overeenkomst, geen langdurig juridisch contractproces - Betaal per factuur of creditcard
- Betaal per uur onsite support
-
Tot 10 tickets inbegrepen in het Business-pakket
Hebt u meer maandelijkse tickets?